Leveranciers feedback

Zijn er gebieden waarop we onze prestaties kunnen optimaliseren en ons nog verder kunnen verbeteren?

Het opbouwen van een open en transparante band met onze leveranciers staat bij ons hoog in het vaandel. We spannen ons in om ervoor te zorgen dat de samenwerking voor alle partijen gunstig verloopt. Als er ontevredenheid ontstaat bij een van de betrokken partijen, beschouwen we dit als een teken dat er wellicht ruimte is voor verbetering. Hoewel het sporadisch kan voorkomen dat gemaakte afspraken niet helemaal naar uw tevredenheid worden nagekomen, staan we klaar om eventuele problemen recht te zetten. We zien onszelf als een betrouwbare partner en zijn bereid samen met u naar oplossingen te zoeken.

Klacht indienen? 

Is er iets niet goed gegaan? Deel dit met ons. Wij nemen je klacht serieus en werken aan een passende oplossing!

Als je leverancier bent bij SvZ, heb je een contractmanager toegewezen gekregen. Aarzel niet om contact op te nemen met deze persoon om eventuele klachten te bespreken. In je contract met SvZ staan de specifieke contactgegevens van de persoon met wie je kunt communiceren. Mocht de geboden oplossing nog niet volledig aan je tevredenheid voldoen, weet dan dat je ook de mogelijkheid hebt om je klacht in te dienen via: